2011. május 27., péntek

Nikon Coolpix S5100 piros garanciával és a ház! Ritkán használt!

Nikon Coolpix S5100 piros garanciával és a ház! Ritkán használt!:
Én vagyok én eladási Nikon Coolpix S5100 piros!
Még nem 4 hónapos! A garancia! Eladom, mert vettem egy digitális SLR, de tökéletesen elégedett a kis digitális fényképezőgép! Kiegészítők az alábbi listát, műszaki leírásokat is! Én vagyok az érintett, arra kérem, hogy egy megfelelő táskát a Golla!
Szállítás elérhető!

További információ:
* NIKKOR nagy látószögű objektív 5x zoommal és optikai képstabilizátorral (VR Nikon technológia)
* Nagy sebességű autofókusz
* Képstabilizátor technológia 5-szeres anti-blur
* Rekord nagy felbontású filmek (720p)
* Az új EXPEED képfeldolgozó processzor generációs C2
* Lekerekített fém, a mélysége pedig mindössze 21,6 mm-es

Az S5100 egy vékony és stílusos fényképezőgép 12,2 megapixeles, amely biztosítja, hogy a felhasználóbarát funkciókat, kiváló teljesítmény minden helyzetben. Még éjszaka, amikor a forgatás is nehéz, hogy az optikai képstabilizátor (VR), az optimalizált mozgásérzékelő (Motion Detection) és a kiváló vaku expozíció a ragyogó, éles képet. Az S5100 automatikusan érzékeli, ha azt tartják szabad kezet, vagy állványra helyezték, és állítsa be a beállításokat és tökéletesen illeszkedik.


Nikon Mellékelt tartozékok:
* Nikon lítium-ion akkumulátor EN-EL10 Nikon EH-68P és akkumulátor töltő, tápkábel, hordszíj, USB kábel, AV kábel, szoftver CD-ROM, Quick Start, kézikönyv, Garancialevél
Ár: 110 EUR VB