2012. január 22., vasárnap

150W CREE LED LÁMPA AKKUS NEM JÁTÉK 500 LUMEN - Jelenlegi ára: 5 999 Ft


Új termék!
A BRUTÁL Q5 CREE LED-es változat!
mert nem mindegy...
Egy vásárló leveléből: ) :
"... aztán kimentem a tornácra ( este fél 11 órakor, esőben) és bekapcsoltam. Majd lekicsinylően beletekintettem kb 30 cm-ről és az agyamig hatolt a fény. A hajam azóta kihullott. Nos, 10 perc múlva, amikor újból visszajött a látásom és a retinám kiheverte ezt az atomvillanást, a fénycsóvát ráirányítottam a 45m távoli garázsomra, majd az összedőlt.
Mondanom sem kell, ezek után minden gyermeket meghazudtoló módon ( 54 évesen) kirohantam az utcára és onnan a 35 m magas templomtornyot vettem célba. A benne fészkelő gyöngybagoly ma este többet nem repül. Iszonyat, brutál !!
A 12 éves fiamnak vettem Karácsonyra, mert szegény fél még a baranyai sötétségben. Szerintem, ha ezzel a "kicsikével" kimegy az udvarra, vele szemben esélye nincs senkinek. Tolnáig világít majd. "
150W  TÖLTHETŐ AKKUMULÁTOROS, DUPLA ZOOM-OS PROFESSZIONÁLIS LÁMPA
DÖBBENETES FÉNYERŐVEL (500 LUMENS)
(Elemmel is használható)
Masszív fémház
CREE LED 
500 lm fényerő
Extrém nagy hatótávolság párás és ködös levegőben is.
Szórt vagy élesen fókuszált fénysugár.
Profi nagyítóoptika rendszer
2 irányba tekerhető racsnis zoom funkció.
Víz, ütés és porálló
Övre akasztható
3 FUNKCIÓ:
-SOS fény
-teljes fény
-szórt fény
Tartozékok:
220V hálózati töltő
3500 mAh Li-ion 18650 akkumulátor +!
elemtartó 3db. AAA elemnek, vagy tölthető elemnek
csuklópánt
fém öv akasztó (klipsz)
gumírozott ütésálló mágnes záras díszdoboz
Személyesen szombaton  Bp. III., II., ker, v. posta



Jelenlegi ára: 5 999 Ft

Az aukció vége: 2012-01-18 22:24
. 150W CREE LED LÁMPA AKKUS NEM JÁTÉK 500 LUMEN - Jelenlegi ára: 5 999 Ft