2011. június 5., vasárnap

B & W 601 S2

B & W 601 S2:
Egy pár B & W 601 S02

Megvettem ezt a pár doboz, és abban, hogy egy doboz hibás. Én eredetileg akartam használni a dobozt, mivel a központ sértetlen, még nem tette meg. Én ezért, egy év után visszatartási időszak, de most úgy döntött, hogy eladja.

Az egyik két doboz sokkal csendesebb. A magassugárzókkal úgy tűnik, hogy rendben van, magas hangokat a sztereó kép mindig a közepén. "M Nem szakértő, és ezért ez a cikk az értékesítés HIBÁS.

A dobozok megfelelő állapotban korukat. Az eset kis horpadás és karcolás de nem repedés vagy nagy horpadások. Borítók rendben van. Magassugárzó kicsi horpadás.

Ez az ajánlat feltétlenül fontos, azok számára, akik keresik a központ, vagy a részegységeket amatőr Bauer.

Én nem nyújt garanciát vagy vissza!
Ár: 100 Ft